Sunday, December 19, 2010

Sistem Pergerakan Staf E Gerak Untuk Dijual

SIAPA PATUT MEMILIKI SISTEM PERGERAKAN STAF E GERAK INI
Semua institusi kerajaan/swasta yang belum mempunyai
sistem untuk merekod Pergerakan Staf bergerak untuk berkursus, bermesyuarat, bertaklimat, berbengkel mahupun bercuti. Semua rekod dilakukan secara online.

HARGA SISTEM

Sistem ini dijual kepada orang perseorangan juga kepada organisasi.
Semua urusan adalah dalam bentuk tunai dan Local Order (LO)/Pesanan Kerajaan. Harga sistem cuma RM10000.00, antara yang termurah di pasaran dan harga masih boleh dirunding.


Sekiranya bayaran atas LO dan cek, penama ditulis atas nama syarikat FZ WEB DESIGN. Sila layari laman web rasmi syarikat FZ Web Design (IP0340735-W) di http://www.fzwebdesign.com.my untuk melihat senarai sistem online lain dan sebutharga. FZ Web Design adalah 100% Syarikat Bumiputera dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan (MOF) Malaysia.

Pindaan Hak Milik Dengan Izin selepas bayaran diterima. 100% kod menjadi milik anda.

E Gerak ini adalah versi Demo. Semua data yang akan/telah digunapakai adalah bukan data sebenar dan tiada kena-mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal.

Contoh data demo meliputi penggunaan di peringkat institusi pendidikan. Sistem boleh dimanipulasi untuk kegunaan mana-mana institusi lain.

TEKNOLOGI E GERAK VERSI 1.0
PHP sebagai bahasa pengaturcaraan dan
MySQL sebagai database. Dilengkapi graf animasi SWF untuk analisa laporan.

BAGAIMANA SETUP SISTEM
Urusan setup sistem akan diuruskan oleh pembangun asal kod sistem dan latihan akan diberikan untuk pembeli menjadi Admin sistem.

Berbaloi membelinya kerana semua kod sistem menjadi milik anda 100%.

DEMO SISTEM
http://demo.fzwebdesign.com.my/egerak

Tags: Jabatan Pelajaran Negeri Perlis,
Jabatan Pelajaran Negeri Kedah, Jabatan Pelajaran Negeri Pulau Pinang, Jabatan Pelajaran Negeri Perak, Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan, Jabatan Pelajaran Negeri Melaka, Jabatan Pelajaran Negeri Pahang, Jabatan Pelajaran Negeri Kelantan, Jabatan Pelajaran Negeri Sarawak, Jabatan Pelajaran Negeri Sabah, JPN Negeri, Jabatan Pelajaran, Pejabat Pelajaran Daerah, Pejabat Pelajaran Bahagian, PPD, PPB, Sistem Online, Aplikasi Online, download aplikasi egerak, Download aplikasi E Gerak, buku log, Buku Log, buku log pergerakan staf, pergerakan staf, egerak, e gerak, pergerakan staf e gerak, institut perguruan, universiti, institut pendidikan perguruan

No comments:

Post a Comment